Toegegeven, we leggen het graag uit. Dat doen we niet alleen voor ons plezier, maar om jou of je medewerkers zelfredzaam te maken in de uitvoering van een effectief marketingplan. We stippelen samen een marketingstrategie uit. Dat doen we aan de hand van enkele workshops en intakegesprekken. Zo maken we een kritische doorlichting van de marktpositie en de waarden van je bedrijf. We gaan na hoe klanten bij je terecht komen en wie de beslissingen neemt. Na het voorbereidende werk begeleiden we je om nieuwe klanten aan te trekken en je bestaande klantenrelaties te onderhouden.
Marketing strategie trajecten
Fundament voor je marketing- en verkoops inspanningen

Workshops
Een strategietraject bestaat uit een intakegesprek en verschillende workshops. Deze kunnen ook afzonderlijk ingepland worden. Het resultaat wordt in een overzichtelijk plan opgeleverd. Onze belangrijkste workshops zijn:
Workshops: Mijn Bedrijf
- Business Model Canvas
- Sterkte/Zwakte Analyse (SWOT)
- ‘Alles begint met Waarom’-workshop
- Missie, Visie & Bedrijfswaardes
- De Elevator Pitch
Workshop: Onze Merken
- Merken strategie Workshop Dag 1
- Merken strategie Workshop Dag 2
- Merken strategie Workshop Dag 3
Workshops: Onze Markt
- Klantensegmenten, beslissingsnemers & influencers
- Buyer Persona’s / Beslissingsnemers
- Customer Journey / De klantenreis
Workshops: Ons Aanbod
- Waarde Propositie Ontwerp (drie dagen)
Workshops: Content Planning
- Content-Planning workshop (Aanzet voor contentplanning)
- Content-Planning Brainstorm (op regelmatige basis voor de invulling)
Methodologie
We gebruiken verschillende, beproefde methodes om strategisch inzicht te krijgen in onze onderneming en marketingkanalen. We gebruiken hiervoor zelf ontworpen templates, doorontwikkeld door de jaren heen. Maar ook beproefde recepten van strategische marktleiders als Strategyzer, vernieuwende sprekers als Simon Sinek en verschillende leidende bureau’s.
Remote & On-site
We kunnen het strategietraject zowel vanop afstand, als terplaatse doorlopen. Meestal wordt het een combinatie van beide.
Scope & deliverable
Bij aanvang van het project wordt goed bepaald welke fases we gaan doorlopen, en wanneer we wat opleveren.
Strategie-trajecten
Ons aanbod
Mini Marketing StrategieTraject
- Met 1 persoon
- 1 intakegesprek / halve dag
- Bedrijfspositionering
- De klantenreis in 4 fases
- Het marketing actieplan
Marketing StrategieTrajectMeest gekozen
-
- Met alle betrokkenen
- Meerdere intakegesprekken
- Verschillende workshops
- Meetplan en KPI’s
- Marketing funnels
All-in Marketing StrategieTraject
-
- Met alle betrokkenen
- Meerdere intakegesprekken
- Verschillende workshops
- Uitgewerkt marketingbudget
Laat je gegevens achter
Vul het formulier in en bekijk meteen onze vaste tarieven.
”Smart Served vertrekt vanuit de business, durft dingen veranderen, en durft experimenteren. Smart Served daagt ons uit.
Filip MerlevedeZaakvoerder Verbeke Haarden
Verlicht uw marketing geest
Een eerste kennismaking?
Graag plan ik een eerste vrijblijvend gesprek in om mijn situatie en marketingnoden te bespreken.