De toekomst

Digital marketing is hot, very hot

Vooral grotere bedrijven spelen in op het succes van online marketing. Daar hebben ze alle goeie redenen toe: de return van een goeie online marketing strategie bedraagt gemiddeld 4:1. Een investering betaalt zich dus gemiddeld 4 keer terug.

Wij vroegen ons af hoe het zat met diverse KMO’s als het op digitale marketingstrategie aankomt. Daarom voerden we in samenwerking met de Universiteit Gent een marktonderzoek uit om meer inzicht te krijgen op de situatie

We gingen in het bijzonder na hoe zaakvoerders tegenover een uitgestippelde marketingstrategie staan, en wat hen in sommige gevallen tegenhoudt.

Strategie

Wist je dat…

meer dan 60% van de KMO-zaakvoerders een uitgeschreven marketingstrategie belangrijk vindt?

De resultaten tekenen een duidelijke nood af aan begeleiding bij het ontwikkelen en analyseren van een marketingstrategie. Aan de hand van dit onderzoek hebben we onze services scherpgesteld op maat van KMO-zaakvoerders. Met de kennis en het inzicht die we hierbij verwierven, kunnen we de voornaamste barrières tackelen die zaakvoerders weerhouden om een succesvolle marketingstrategie te ontplooien voor hun onderneming.

We blijven benieuwd, en alles blijft in beweging. Daarom nodigen we je graag uit om ook deel te nemen aan dit onderzoek. Niet alleen vormt jouw ervaring een waardevolle bron van kennis, je maakt ook kans op een gratis marketingstrategie-traject!

Wens je liever meteen concrete informatie over wat de mogelijkheden zijn voor jouw KMO? Aarzel dan niet om er ons even bij te roepen.

Plan een call in

KMO Bevraging

1 Persoonsgegevens
2 Bedrijfsgegevens
3 Tevredenheid
4 Voor- en nadelen
5 Uitbesteding en gewenste hulp