Leven lang leren

Workshops, Brainstorms & Groepslessen

Wij organiseren een heel aantal workshops voor bedrijven. Deze maken deel uit van een strategietraject, of kunnen ook afzonderlijk georganiseerd worden. Door de hands-on aanpak, hebben we altijd resultaten.

Er zijn verschillende invullingen:

  • Workshop: op basis van een methodologie werken we in groep enkele zaken uit.
  • Groepsles: we leren de belangrijkste zaken aan binnen een bepaald thema
  • Brainstorm: we bieden enkele afgelijnde brainstormsessies aan

Oosterhoeve

Ga voor de ultieme focus, en organiseer uw workshops op locatie in de Oosterhoeve, net buiten Gent.

Waarom Workshops?

Doen

Mensen leren het beste door te doen. Juist het feit dat mensen in een workshop actief participeren in plaats van passief te luisteren verhoogd het (leer) effect significant.

Creativiteit

Acht weten meer dan één. De workshop is bij uitstek de plek om geïnspireerd te raken door de andere deelnemers. De veilige omgeving van een workshop kan een uitermate sterke boost geven aan de (groeps) creativiteit.

Samenwerken

Vaak winnen workshops aan kracht door de aanwezigheid van deelnemers uit de verschillende organisatieonderdelen. Bij het inrichten van een bedrijfsproces is het dikwijls verbazingwekkend hoeveel er bereikt wordt als tijdens de workshop.

Toewijding

Juist omdat er samen gewerkt is om tot een resultaat te komen draagt bij aan een sterk gevoelde verantwoordelijkheid voor dat resultaat. Bij een goede workshop zijn alle deelnemers verantwoordelijk en gedragen zich daar ook naar.

Fun

Workshops bieden vaak de gelegenheid om in creatieve werkvormen anders naar zaken te kijken of mee om te gaan. Dit, samen met de positieve energie die in een groep ontstaat, leidt tot een hoge ‘fun-factor’ bij de deelnemers.

Focus

Organiseer uw workshops op locatie voor ultieme focus. Werknemers gedragen zich meer open wanneer onze workshops op locatie doorgaan.

Een greep uit ons aanbod workshops

  • Business Model Canvas
  • SWOT-analyse
  • Alles begint met waarom
  • Missie, visie en waarden
  • Brand strategy
  • Brainstorm
  • Customer Journey
  • Waarde propositie ontwerp
  • Klantensegmenten, beslissingsnemers (Buyer Personas) & influencer
  • En zoveel meer …

Halve dag

449

halve dag
  • Workshop naar keuze
  • Alle materialen inbegrepen
  • Zonder verwerking
  • Zonder conclusies
  • Exclusief locatie
Boek nu

Volledige dagMeest gekozen

799

dag
  • Workshop naar keuze
  • Alle materialen inbegrepen
  • Met verwerking
  • Verslag van de workshop
  • Exclusief locatie
Boek nu

Twee dagen

1399

per 2 dagen
  • 2 a 3 workshops naar keuze
  • Alle materialen inbegrepen
  • Met verwerking
  • Verslag van de workshops
  • Exclusief locatie
Boek nu
Verlicht uw marketing geest

Een eerste kennismaking?

Graag plan ik een eerste vrijblijvend gesprek in om mijn situatie en marketingnoden te bespreken.